Til forsiden Grundejerforeningen Åbjergvejens Rækkehuse

Præsentation     Bestyrelsen     GF beretning     GF regnskab     Vedtægter     Bygnings- og haveregler     Servitutter

Grundejerforeningen

Åbjergvejens Rækkehuse omfatter 76 rækkehuse i området Åbjergvej, Langkærvej og Dysseager.
Foreningen råder over et fællesområde på Dysseager og nogle kollektive indkøbte redskaber: Stiger og trillebør. Disse lånes ved henvendelse til et bestyrelsesmedlem.

Generalforsamling afholdes i maj måned.

Vi har 2 arbejdsdage om året. De afholdes den første søndag i henholdsvis Maj og September måned. Vi mødes kl 10 og slutter ca kl 13, hvorefter vi spiser og hygger sammen.

Årligt kontingent opkræves i juli md og udgør kr. 2.000,00.
Ved tilflytning skal man som nyt medlem betale kr. 100,00 i indskud.

Vi har vores egen antenneforening som er tilsluttet YouSee. Her tilbydes grundpakken. Ekstra programmer samt internet og bredbåndstelefoni kan tilkøbes.
Se mere under særskilt menupunkt.

til sidens top    |    WebMaster